tisdag 15 november 2011

Man tager vad man haver

Pappa var jättesnäll och ägnade hela sin helg åt att skjutsa ner mig till Uppsala. Bilen packades full (observera, vi klarade oss utan släp!) för även om man bara ska vara borta drygt en månad är det tydligen en massa saker man behöver. Jag tänkte i det här inlägget bjuda på lite bilder på hur det ser ut i mitt nya, tillfälliga, rum. Rubriken hänvisar till att jag trots allt inte hade så mycket grejer att inreda med. Jag ska också rikta ett tack till Johanna som var vänlig nog att låna ut sin symaskin så jag kunde sy en röd "gardin" som hänger för fönstret. Tyvärr är inte fönstret så tjusigt att man vill visa upp det och så här när det börjar närma sig jultider kan man ju använda rött tyg som döljer sånt man inte vill se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar