lördag 19 november 2011

Tomteskum

Idag har jag köpt och smakat årets första tomteskum. Smakade precis som vanligt, gott alltså! Jag funderar också hur det går för pappa och Pia, tomteskumsfantasterna. Om ni läser det här, har ni premiärätit några? Och, har ni smakat de med polkasmak? Det har inte jag, men enligt uppgifter från Johanna ska de vara goda. Utöver att jag köpt tomteskum har det varit en trevlig dag, fika på Norrlands med Johanna och hennes kompisar. Jag vill definitivt gå dit fler gånger innan jul! Jag har också köpt en ny mössa idag, den har en stor tofs mitt på huvudet. Kan förresten skicka med en bild på den också.

2 kommentarer:

  1. Jag premiäråt också juleskum häromdagen, det är så gott! Sen blir det att testa de med polkasmak, får se om 1+1=3 eller om det bara smakar konstigt.. Mössan ser glänsande och fin ut! Hur går det förresten på jobbet?

    SvaraRadera
  2. Jag har hört att när man äter de med polkasmak "behöver" man inte äta så många, skulle alltså anta att de är väldigt söta. Jobbet går helt ok tack, men jag blir ganska så trött, det är sådan anspänning när man inte är van. Jag tycker att det ska bli jättekul att fira jul med er! Visst ska du också vara hemma?

    SvaraRadera