onsdag 24 november 2010

Julpyntet!



5 kommentarer:

  1. hahaha tänk om sverigedemokraterna skulle göra en statskupp och jimmie åkesson skulle bli diktator och säga att man aldrig mer får julpynta för att julen är en tradition från mellanöstern, vad skulle du göra då?!:O

    SvaraRadera
  2. Oj, vilken fråga. Jag skulle vara rädd för att bli fängslad men samtidigt kan man inte låta sina rättigheter bli tagna ifrån en. Jag skulle nog pynta men jag skulle inte lägga ut bilderna på min blogg.

    SvaraRadera
  3. Vad fint du pyntat! Det blir så himla mysigt när man får upp extra belysning kring jul :) Och jag gillar ditt svar på Lovisas fråga! När åker du hem till Sävar? Hur blir det till våren, åker du tillbaka till Exeter eller är det något annat spännande som händer?
    Kram från Emelie

    SvaraRadera
  4. Vilket fint rum du har Linn! Det ser ju helt nytt ut. Jag ska flytta till Kantorn nu :)

    SvaraRadera
  5. Emelie: Tack! Jag åker till Sävar den 17 december och så kommer jag att vara i Exeter i vår också.

    Sara: Tack! Rummet är helt nytt, jag är den första som bor här. Vad spännande med Kantorn, det är ju ett bekant område :)

    SvaraRadera