fredag 12 november 2010

Äntligen helg!

Åh vad jag är glad att det är helg. Det har varit så fullt upp på slutet och till råga på allt insåg jag i tisdags att jag som nästan skrivit färdigt en uppgift som jag oroat mig för hade missförstått frågan. Så det var bara att skriva om nästan hela uppsatsen på två dagar. Jag som gillar framförhållning var inte direkt överlycklig. Desto trevligare var det när mamma och Saga var här förra veckan. Tyvärr var jag sjuk större delen av tiden, men vi hann i alla fall med en trevlig dag i London och de var vänliga att sköta om mig. Tack! Jag känner att jag inte riktigt har koll på vad ni har för er i Sverige. Vad ska ni hitta på i helgen? Jag ser fram emot en lugn och skön helg. Hoppas ni får en riktigt mysig helg (med mycket snö!). Ni kan gärna buda hit lite snö, skulle uppskattas!

4 kommentarer:

  1. Usch, hatar när man missuppfattar frågan sådär. Bra att du hann klart i tid. Helgen blir väldigt lugn för min del också, har en hel del plugg att ta ikapp från Barcelonaresan och sedan blir det middag i sävar imorgon :)

    SvaraRadera
  2. Det låter bra med middag i Sävar :)

    SvaraRadera
  3. vad kul att du fick besök! mindre kul att du var sjuk..
    jag är ju på praktik i ludvika och i helgen stannade jag kvar här medan min praktik-kompis åkte hem till arvika. till helgen åker vi båda till uppsala. tiden går så himla fort, vi har redan gått drygt halva praktiken!
    och nej, jag vill inte ha snö nu! nu är det slask.. :(
    ha det bra! och plugga inte ihjäl dig! kram

    SvaraRadera
  4. Vad spännande med praktiken! Jag följer dig på din blogg, alltid lika trevligt :)

    SvaraRadera