söndag 31 oktober 2010

Eden Project

Nu är helgen snart slut och den har gått snabbt som vanligt. I fredags var jag och mina korridorskompisar och ett gäng andra studenter på en pub. Igår åkte jag med ett par från korridoren och andra studenter med en buss till Eden Project. Eden Project har jätteträdgårdar inomhus. Vi gick in i en biom som var som en regnskog, minst 30 grader varmt och växter från Sydamerika och Afrika mm. Den andra biomen var fylld med växter som kom från medelhavsklimat. Det var inte likt något jag sett tidigare. Se gärna bilderna nedan. Idag har jag pluggat, sprungit på löpband och varit och shoppat (bl.a. jeans för under 110 kr, vilket är otroligt för mig eftersom jag aldrig hittar bra jeans). Nu inväntar jag otåligt att mamma och Saga ska komma hit på onsdag! Och gissa om jag blev glad när jag läste på Facebook att de där hemma gör knäck till mig och Lovisa!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar