fredag 1 oktober 2010

Här bor jag

Jag tänkte att det var dags att visa hur jag bor. Så jag hoppas att det finns några nyfikna som är intresserade! Först ut kommer mitt rum. Det kommer fortfarande dröja innan det är riktigt mysigt men jag har börjat med att sätta upp lite fotografier och idag så köpte jag en lila lampa som ni kan se på den första bilden.

Här är mitt badrum. Litet men fräscht och fullt funktionabelt. Duschen gömmer sig till vänster och till höger finns det ett handduksställ som hänger på väggen.

Här är köket som jag delar med sex britter och en belgare. Det finns dubbel uppsättning av allt eftersom vi är så många. Men tyvärr måste jag meddela att de två hyllorna jag hade i kylen i Uppsala har i Exeter halverats till en.
Avslutningsvis vill jag säga att om ni någonsin får chansen att prova på engelsk folkdans, gör det! I onsdagskväll var vi runt hundra internationella studenter som dansade oss svettiga i stan. Jobbigt, men riktigt roligt!

6 kommentarer:

  1. Fint & mysigt, ...men hur många madrasser ryms det!!!? /ma

    SvaraRadera
  2. Ca en och en halv madrass.

    SvaraRadera
  3. fint! :)
    får jag ligga på en halv madrass då? ;)

    SvaraRadera
  4. Då är det bestämt. Saga tar halva madrassen!

    SvaraRadera
  5. Vad skönt att det verkar så fräscht! Köket ser ju kliniskt ut :O

    SvaraRadera