fredag 20 januari 2012

Oväntat besök

Ja, idag var det oväntat besök i fikarummet. I alla fall visste inte jag vem som var på intåg. I slutet av min lunchrast kom plötsligt Jonas Sjöstedt in genom dörren. Jag pratade inte med honom men jag tror han såg mig eftersom vi inte var så många där. Jag blev lite förvirrad, först tänkte jag, men det där är ju Jonas Sjöstedt; sen tänkte jag, men är det verkligen han eller är det någon annan som jag känner igen. Men till slut kom jag i underfund med att det verkligen var han. Ibland blir det konstigt när man ser en person man känner igen på helt fel plats. Jag vet inte vad han hade för ärende, men hans närvaro gjorde i alla fall jobbdagen lite extra spännande.

På tal om Jonas Sjöstedt så lyssnade jag tidigare i veckan på Ekots lördagsintervju med just honom. Den var riktigt bra, så det är ett tips till alla intresserade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar