måndag 31 januari 2011

Uppdatering

Nej, nu är det dags för en uppdatering. I veckan kommer nog det normala livet att börja om. Hittills har jag bara haft fyra föreläsningar i veckan men nu kommer jag dessutom ha fyra tutorials i veckan. Jag har haft en del plugg hittills också men det har varit ganska lugnt tempo. Istället har jag haft tid att umgås med mina korridorskompisar och andra internationella studenter. Det har hunnit bli en del bio, korridorsfester och så har jag varit på gymmet en del. Ett hett tips är att ni ska gå och se The King's Speech. Riktigt bra film med Colin Firth i huvudrollen, den har faktiskt fått flest Oscarsnomineringar! Skriv gärna en kommentar och berätta om ni läser bloggen, jag har väldigt dålig koll på vilka som läser. Hoppas att ni har det bra!

7 kommentarer:

  1. jag läser! vad är det för kurs du läser nu? ha det bra! kram

    SvaraRadera
  2. Jag läser också! Är kul att höra vad du gör där borta :) Jag har tänkt se The King's Speech, men den har ju inte premiär här hemma förrän nu till helgen. Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Kul att ni läser! Emelie: Jag har övertalat mamma att se den också :) Sofia: Jag läser fyra kurser parallellt. Det är Security Studies; Comparative Politics; Power, Politics and Leadership och Media, Public Opinion and Campaigns. Jag följer din blogg också!

    SvaraRadera
  4. Jag läser bloggen! Har sett att filmen fått bra recensioner och skulle också vilja se den snart. Ha det så bra! Kram

    SvaraRadera
  5. Jag brukar titta in lite då och då, bloggnörd som jag är :) Har också tänkt se The King's speech faktiskt, kan ju inte motstå Colin Firth!

    SvaraRadera
  6. Spännande och roligt att se vilka som läser :)

    SvaraRadera