onsdag 12 januari 2011

Exeter igen

Nu är jag tillbaka i Exeter. Jag har en del att vänja mig med. Från att ha levt tre veckor med konstant kyla utomhus är jag nu i ett klimat där det är 13(!) grader varmt. Dessutom håller jag på att vänja mig vid att jag måste prata engelska för att bli förstådd. Det blir konstigt när man inte alls pratar engelska på tre veckor och så ska man plötsligt bara prata engelska. Men jag gick ut hårt, kom igår kväll och skrev tenta klockan halv ett idag. Nu kan jag bara njuta av att vara ledig medan de andra skriver tentor hela veckan. Jag hade som tur var bara en, men två av tjejerna som bor i korridoren och pluggar matte har tre stycken. Ha det!

1 kommentar:

  1. Ojoj 13 grader! Här snöar det för andra kvällen i rad, men på dagarna tinar det mesta bort. Jag är alltså tillbaka i Lund nu :) Bra jobbat att skriva tenta så snart efter ankomsten! Ha det bra!

    SvaraRadera