söndag 10 oktober 2010

Campus

Idag när jag behövde komma ut och ta lite luft gick jag en promenad runt campus för att fota lite. Jag gick en väg dit och en tillbaka, här är resultatet: (Förresten, ni får ursäkta, det kan hända att jag blev lite överentusiastisk för här kommer massor av bilder).

Vägen till campus:






Här tror jag att jag kommer att vara mest. Den första byggnaden är där institutionen för Politics finns och den andra bygganden har jag redan varit på föreläsningar i:



Det här är på vägen tillbaka:













4 kommentarer:

  1. Vilka fina omgivningar! Det ser verkligen ut som jag tänker att det ska göra i England :)

    SvaraRadera
  2. åh, vad fint!! det är verkligen vackert nu med alla fina höstlöv :D

    SvaraRadera
  3. Ser jättemysigt ut, men nu tycker jag faktiskt att det är dags för lite uppdatering :)

    SvaraRadera
  4. Linn, nu tycker jag det är på tiden att du uppdaterar oss lite om livet i Exeter :) Träffade din gamle korridorare Oskar igår som undrade hur du hade det. Jag sa att jag trodde det var bra :) Kram

    SvaraRadera