måndag 23 juli 2012

Min Italienresa

Nu har jag kommit tillbaka hem från varma Italien. Det har varit en trevlig resa där jag framför allt har fått återse flera kompisar från Erasmusåret i England. Jag har fått vara med om många firanden efter avslutade universitetsutbildningar, jag har fått äta italiensk mat och glass, jag har fått se italiensk arkitektur och jag har sett en rad olika platser. Vi har varit i Forlí, Bologna, Padova, Venedig och har också spenderat en dag vid havet. Att ha haft mina italienska vänner som guider har varit helt oslagbart, de har skämt bort mig med att ha koll på allt. Här kommer ett litet urval bilder, jag har träffat många människor och alla finns tyvärr inte med på de här korten. Vill ni se mer så kan jag ha en bildvisning när vi ses!








2 kommentarer:

  1. Vilken härlig sommar du verkar ha Linn! Kul att se :)

    SvaraRadera
  2. Tack Moa :) Hoppas du har en bra sommar också!

    SvaraRadera