söndag 17 juni 2012

Täfteåfestivalen

I helgen var det dags för årets Täfteåfestival med Sävargänget. I år hade de bytt plats och styrt upp festivalen mer än vanligt, först var jag lite tveksam men det visade sig vara ett lyckat drag.

På fredagen såg vi Sverige-England på storbildsskärm, riktigt bra match förutom resultatet. Senare på natten såg vi Deportees spela. Jag och Lovisa hade gjort det ambitiösa tilltaget att cykla till festivalen. Det var inga problem på vägen dit när vädret var fint, men gissa om vi fick frysa under milen hem! När jag skulle sova en knapp timme senare kunde jag knappt somna för att jag fortfarande frös så mycket.

Lördagen bjöd också den på musik. Vi hann med att lyssna på Euskefeurat en stund, sedan väntade Väärt, Little Marbles och The Soundtrack Of Our Lives (bilden). Trevlig kväll! Som tur var blev det bilfärd både till Täfteå och hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar