lördag 3 mars 2012

Min färgglada frukost


Här kommet bilder på min färgglada dunderfrukost. Jag tror frukost är min favoritmåltid, det är bara synd att man ofta måste stressa sig igenom den på vardagarna. Dagens frukost blev följande:

- Ett glas juice.
- Keso med kiwi och russin.
- Hembakt bröd med avokado (salt och peppar) och St Agur-ost.

Det är förresten lustigt hur smaken förändras. För 10-15 år sedan skulle jag tyckt att den här frukosten framstod som jätteäcklig. När jag var riktigt liten tyckte jag inte ens om juice.

2 kommentarer:

  1. ser supergott ut! och jag håller med angående hur det förändras över tid vad man tycker om! när jag var liten tyckte jag ju nästan inte om nåt! inte potatis, inte lök, inte äpplen, inte ägg, inte svamp... nu gillar jag allt!

    SvaraRadera
  2. Visst är det för tur att man kan ändra sin uppfattning! Tänk vad mycket vi skulle gått miste om annars.

    SvaraRadera