fredag 17 februari 2012

Fin dag



Idag har Västerbotten visat sig från en av sina bästa sidor. En av de saker jag uppskattar mest med att återigen bo här är den fina vintern. Det finns inte många platser som har så bra vinter. Idag har vi mycket snö och under eftermiddagen har solen lyst starkt.

Skönt att det äntligen är helg. I det stora hela har det varit en bra vecka, förutom min jättemiss i måndags. Jag lyckades med konsten att arbeta med något nästan hela dagen som sedan försvann när jag skulle gå hem. Eftersom jag glömt att trycka "spara som" och bara tryckt "spara" hela dagen försvann det jag gjort. Det var bara att glömma och gå vidare. Resten av veckan var bra. Särskilt roligt att jag hunnit med lunch med både Sara E och Jessika. Trevlig helg till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar