måndag 2 maj 2011

Grönska

Exeter är otroligt vackert! Jag har liksom inte förstått tjusningen med staden förrän idag. Det är som att någon har målat hela världen grön, eller i alla fall England. Träden är fluffiga och där det inte är grönt finns det praktfulla blommor eller något annat fint. Jag har gått runt och varit helt lycklig i den fina omgivningen.

Som ni kanske förstått är jag tillbaka i England efter ett långt påskuppehåll som jag spenderade hemma. Det var trevligt att vara hemma men det känns också bra att vara tillbaka i Exeter. Resan gick bra förutom att jag mådde otroligt illa vid landningarna, vet inte vad som flugit i mig (haha, det var inte meningen att det skulle bli underfundigt).

När jag gick ut andra gången idag tog jag med kameran för att fota. Tyvärr var batterierna slut, men snart ska det komma bilder av grönskan!

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det härligt när hela världen är grön! Jag har tänkt samma sak flera gånger den senaste tiden, och att det är så mycket mer blommor och blommande träd här än i Umeå, och som dessutom doftar ljuvligt :)
    /Emelie

    SvaraRadera
  2. ska bli kul att se bilder! och vad konstigt att du mår illa när du flyger :(
    ha de bra! kram

    SvaraRadera